Kerro tarina seurantalolta

Kuva: Tuomas Uusheimo

På svenska

Millaisia hetkiä sinä olet viettänyt seurantalolla? Mitä talolla tapahtuu juuri nyt?

Suomessa on yli 2000 eri aikakausina rakennettua työväen- ja seurantaloa. Ne ovat täynnä tarinoita, ja niitä Suomen Kotiseutuliitto haluaa kuulla!

Kokoontuuko talolla sirkuskoulu tai jokin muu erikoinen harrastusryhmä? Tapasitko iskelmätähden tai tasavallan presidentin? Vai sattuiko talolla jotain aivan kummallista? Ehkä haluat kertoa jostakin talolla järjestettävästä tapahtumasta. Kerro lyhyesti tai pitkästi, me kiitämme kaikista tarinoista ja vinkeistä!

Keräämme tarinoita seurantalojen historiasta ja nykypäivästä itsenäisyyden satavuotisjuhlavuoden kunniaksi. Tarinoita kerrotaan edelleen netissä ja sosiaalisessa mediassa vuoden 2017 aikana.

Tarinat voivat liittyä toimintaan, henkilöihin, itse rakennukseen tai mihin vain mielestäsi kertomisen arvoiseen. Jaa tarinasi kanssamme!

Ohjeet

Kerro tarina tai lyhyempi juttuvinkki täyttämällä nettilomake. Lomakkeeseen pääset tästä.

Tarinat ja vinkit voi lähettää myös sähköpostilla seurantalot @ kotiseutuliitto.fi tai kirjeitse Suomen Kotiseutuliitto, Kalevankatu 13 A, 00100 HELSINKI. Kerro silloin nimesi ja yhteystietosi, mitä taloa tarina koskee ja missä talo sijaitsee. Tarinoita voidaan käyttää Kotiseutuliiton viestinnässä sekä tutkimustarkoituksissa. Tarinan kertojan henkilöllisyys pysyy vain Kotiseutuliiton tietona, ellei muuta sovita.

Lisätietoja tarinakeräyksestä:

tiedottaja-hankesihteeri Sanna Käyhkö
Suomen Kotiseutuliitto
sanna.kayhko @ kotiseutuliitto.fi
09 - 612 63223

Lisätietoa Kotiseutuliiton Suomi 100 -juhlavuoden hankkeista

Kerro kampanjasta muillekin! Jaettava linkki:
www.kotiseutuliitto.fi/seurantalojen-tarinat