Seurantalojen korjausavustuksen sähköinen haku

På svenska

Hae seurantalojen korjausavustusta

Huom. Erillisavustusta vähintään kahden seurantaloyhteisön kuntokartoitushankkeisiin haetaan tulostettavalla lomakkeella. ks. ohje täällä⇒.

1. Hae tunnukset sähköiseen verkkopalveluun. Voit myös käyttää aiemmin saamiasi tunnuksia. Hae tunnukset hyvissä ajoin! Tunnuksia luodaan arkisin toimiston aukioloaikoina.
Hae tunnuksia täällä⇒ (klikkaa linkkiä).
HUOM! Jos hait uusia tunnuksia etkä ole saanut niitä,  tarkista myös sähköpostisi roskaposti-kansio.

2. Täytä seurantalojen korjausavustushakemus verkossa. Kirjaudu palveluun tämän sivun alalaidassa. Verkkopalvelu on auki 30.9. klo 16:00 saakka.

3. Lähetä palvelusta tulostettava allekirjoitussivu postitse Suomen Kotiseutuliittoon. Paperituloste on lähetettävä viimeistään 30.9. (postileima hyväksytään) osoitteella Suomen Kotiseutuliitto, Kalevankatu 13 A, 00100 Helsinki. Verkkopalvelussa jätetty hakemus otetaan käsiteltäväksi vain, jos siitä on toimitettu myös allekirjoitettu paperituloste postitse hakuajan puitteissa.

Kaikille hakijoille tulee avustuspäätös postitse helmi-maaliskuussa.

Kirjaudu tunnuksilla sähköiseen hakemukseen:

Valmistele sähköisen hakemuksen jättämistä tutustumalla hakuohjeeseen.

Kysymyksiä sähköisestä hausta?

Kysy neuvoa: