Kotiseutuklubin vuositapaaminen Hämeenlinna 2014

Vuoden 2014 vuositapaaminen järjestettiin upeassa miljöössä Hämeenlinnan Raatihuoneen kellareissa perjantaina 8.8.

Tilaisuudessa nostettiin maljat liiton uusille kunniajäsenille Pekka Laaksoselle ja Markku Tannerille, julkistettiin kaikkien aikojen ensimmäinen Kotiseutugolf-kilpailun voittaja sekä juhlittiin 60 vuotta täyttävää liiton puheenjohtajaa Janne Vilkunaa. TIlaisuudessa julkistettiin Vilkunan syntymäpäivälahja, oma museo! Jannemuseo, jonne voi kirjoittaa myös tervehdyksiä Jannelle, on osoitteessa http://jannemuseo.com.

Lue myös: Pekka Laaksosesta ja Markku Tannerista Kotiseutuliiton kunniajäseniä

Toiminnanjohtajaja Riitta Vanhatalo toivotti klubilaiset tervetulleiksi ja pyysi kohottamaan maljan Kotiseutuliiton uusille kunniajäsenille.

Kuvassa vasemmalla Pekka Laaksonen, liiton hallituksen pj. Kirsi Moisander, valtuuston pj Janne VIlkuna, kunniajäsen Aarne Laurila ja oikella Markku Tanner.

Yleisö seurasi riemastuneena kaikkien aikojen ensimmäisen Kotiseutugolf-kilpailun palkintatilaisuutta.

Naisten sarjan voitti Tuula Salo Helsingistä (vasemmalla). Tuula on myös Kotiseutuliiton valtuuston varapuheenjohtaja.

Koko golfkisan voittoon ylsi Jouko Laitinen Leppävirralta. Kiertopalkinto pääsee hänen hyllylleen seuraavaan kilpailuun saakka.

Tilaisuuden lopussa liiton puheenjohtaja Janne Vilkuna kiitti syntymäpäivänsä muistamisesta.