Kierrätystä ja kirppis kestikievarin perheaamussa

Päivämäärä:
24.4.2017 10:00 - 12:00

Paikka: Nybackankuja 4, VANTAA

Kestikievarin perheaamut on uusi tapahtumasarja, jossa yhdistetään rohkeasti lapsiperheet ja historia. Vuoden alusta alkaen 200-vuotias talovanhus Övre Nybacka on kerran kuussa avannut ovensa lapsiperheille. Tilaisuudet on tarkoitettu kotona oleville vanhemmille ja lapsille.

Huhtikuun tapaamisen aiheena on kierrätyshenkisesti ”vanhaa ja uutta”. Talossa vierailee kierrätysasioissa opastava Roska-poliisi. Esittelyssä on kestovaippalainaamo ja tarjolla on tietoa kestovaipoista. Lapsille ja äideille suunnattuja ekohenkisiä tuotteita esittelee myös Babyidea. Lisäksi paikalla on me&i-vaate-esittelijä.

Paikan päällä on myös kirpputorimahdollisuus sekä lastentarvikkeiden vaihtopiste. Kirpputoripaikasta kiinnostuneita pyydetään ottamaan yhteyttä riina.koivisto@vantaaseura.fi. Historiallisessa talossa on mahdollisuus viipyä pidempään, seurustella ja syödä eväitä. Pikkurahalla saa ostaa mm. kahvia, teetä ja mehua.

Tapahtuman järjestäjä: Vantaa-Seura-Vandasällskapet ry

< Takaisin tapahtumakalenteriin